Aplikacja dla restauracji

Aplikacja

To prosty i efektywny sposób na pozyskanie nowych klientów dla restauracji. Aplikacja łączy w sobie zarówno moduł pozwalający na wstawianie, zmienianie oraz promowanie poszczególnych elementów menu, jak i ten, służący zbieraniu danych. Zaprojektowana z myślą o pracownikach restauracji, którzy w prosty i szybki sposób muszą poradzić sobie z dynamiczną ofertą i zapytaniami konsumentów.

Jak zacząć?

Aby rozpocząć korzystanie z aplikacji, należy pobrać ją ze sklepu Google Play lub z App Store, w zależności od systemu operacyjnego, i zainstalować. Podczas pierwszego logowania potrzebne jest wpisanie kompletnych danych firmy, wliczając pełną nazwę oraz adres restauracji. W celu sprawdzenia funkcjonalności aplikacji warto skorzystać z opcji czternastodniowego okresu próbnego. Pozwoli on na zapoznanie się z wszystkimi dostępnymi opcjami menu, edycji i przeglądania.

 

Dodawanie dań do menu

W prosty sposób pomaga poradzić sobie z szybkim dodawaniem dań. Wystarczy z panelu głównego wybrać menu, pod którym rozwinie się widok dzienny lub tygodniowy, w zależności od preferencji i planu promocji restauracji.

Przy pomocy opcji “dodaj” przeniesieni zostaniemy do widoku, w którym można zarządzać nowymi potrawami. Należy uzupełnić nazwę, opis i składniki, podać aktualną cenę i w końcu dodać ciekawe, zachęcające do wyboru dania zdjęcie. Następnie, z podręcznej listy dni tygodnia zaznacza się, w jakie dni potrawa będzie dostępna.

Pozwala to na sprawne zarządzanie posiłkami w zależności od zainteresowania konsumentów. Jest to także świetny sposób na stymulowanie zainteresowania i zachęcenie konsumentów do skorzystania z okazji. Aby pomóc właściwie posortować posiłki, należy przypisać je do jednego z wybranych typów posiłków. Ułatwi to wyszukiwanie klientom, którzy poszukują konkretnego typu potrawy.

Lista typów potraw może być edytowana w zakładce “szczegóły”, w głównym ekranie aplikacji. Tak przygotowaną propozycję można zapisać jako szkic lub opublikować bezpośrednio z aplikacji.

Ranking potraw

Aby właściwie ocenić popularność danej potrawy, warto podeprzeć się opiniami, które wystawiają nasi klienci. Jest to wygodny i cenny sposób na wyłuskanie najlepszych dań i włączenie ich w plan promocji restauracji. W zakładce “ranking potraw” znajdują się wszystkie dodane uprzednio potrawy oraz przygotowywane propozycje. Na podstawie udzielonych przez konsumentów opinii można odpowiednio posortować uzyskany ranking w zależności od średniej oceny oraz od ich ilości.

Szczegóły

W tej zakładce znajdują się wszystkie dane dotyczące restauracji, które udostępniane są na jej profilu. Znajdują się tu informacje dotyczące kompletnego adresu restauracji, danych kontaktowych, takich jak telefon. Poniżej znajduje się lista dni tygodnia, jest to miejsce, w którym można uzupełnić godziny otwarcia, wyłączyć dany dzień lub ustawić te same godziny otwarcia i zamknięcia dla całego tygodnia. Zakładka “Szczegóły” to także miejsce, w którym można zmienić lub usunąć logo oraz ustawić kod POS dla tabletu w restauracji.

Tryb POS

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, przygotował możliwość zaprezentowania oferty na urządzeniach mobilnych, w budynku restauracji. Tryb POS pozwala na swobodne przeglądanie oferty na tablecie z zainstalowaną aplikacją. Dzięki tej opcji restauratorzy nie będą zmuszeni do wielokrotnego aktualizowania wydruków z menu, co wiąże się ze zwiększonymi kosztami obsługi. Tryb POS to odpowiednik mobilnej aplikacji, gdzie aktualizacje nanoszone są natychmiastowo. Ponadto konsumenci mogą przeglądać propozycje potraw, sortować je podobnie jak restauratorzy, według ilości, średniej oceny oraz kategorii dań. To świetna alternatywa dla standardowo przygotowanego menu, a jej funkcjonalność pozwoli przenieść obsługę klienta na nowy poziom.